Wednesday, August 25, 2010

Masa untuk mandi

hari minggu ari tue, tiba lah masa untuk mandikan si dania nie, dah busuk masyam budak sekor nie..ehehe..so apa lagi dah memang xde keje nak dibuat so gi tangkap budak nakal nie and masukkan dia dekat dalam bilik air http://www.emocutez.com


jom tengok gambar-gambar dania tengah dimandikan, tontonan nie hanya untuk 18 tahun keatas sahaja yea.hehe

 tgk, habis basah bulu saya ><"





adeh, pedihnya mata masuk syampu 




menyampahlah asik-asik mandi :(



sejuknya macam duk kat kutub utara plak 



yeah! saya dah wangi lah cik moow moow ;)



dah wangi-wangi nie, baru la best nak tido ngan cik moow moow

1 comment:

  1. alolo.
    suke tengok kaler dania nie
    comel sangat..geram.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails