Thursday, September 16, 2010

bahaya pakai kanta lekap buatan korea!


sekarang nie ramaikan dekat blog orang jual kanta lekap murah-murah, ada yang harga cuma 35 dan keatas,tengok murah betulkan,tapi ada risiko bila pakai kanta lekap yang murah-murah nie. lagi-lagi buatan korea. korang pown mesti ada belikan kanta lekap yang made in korea nie kan..kan..baik ngaku cepat..hikhik...cakap orang jew aku nie, padahal aku pown pernah beli jugak! tapi aku pakai sekejap jew,sebab aku rasa rimaslah bila pakai benda alah nie. sebab dah lama aku tak pakai kanta lekap nie, sampai dah keras dia punya lens tue..hikhik..

kalau korang nak tau lebih lanjut bahaya guna kanta lekap yang murah nie,korang boleh tgk dekat kosmo, klik sini

p/s ; bersyukurlah dengan mata yang allah bagi :)

5 comments:

  1. mama pakai geolens dulu....tp mata mama mmg takleh pakai CL ni le....tak tahan..pedih....so takpelah..biolah mata tak warna warni pun asalkan selesa...tk pedih, tak berair, tak merah2...huhuh

    ReplyDelete
  2. hhe,
    i got the same problem too.
    for ur own safety,
    pakai je spek.
    kan sng gtuu. ;D

    ReplyDelete
  3. hu3...abis kanta lekap apa yg ok eh?? terasa nak pakai tp yg betul2 selamat punya,,,huhu

    ReplyDelete
  4. sy x penah pakai lens,my dad mmg x bagi sy pakai lens

    ReplyDelete
  5. haii... come and join our blog... this is our link.. http://serasifmdeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails