Tuesday, September 28, 2010

makin besar, makin nakal budak ini!

sekarang nie, dania makin besar makin nakal, aduh kadang-kadang geram jugak dengan dia nie, rsa nak gigit jew muka dia tue, umur pown dah nak masuk 5 bulan 1hb october nie.

kalau aku kurung dalam bilik aku nie, macam-macam dia akan buat, nak tau dia buat apa, jom kita layan gambar-gambar dia :)


tengok, dia suka-suka hati jew nak duduk dekat mana, benda warna ijau tue, tempat simpan tudung mak aku punya.

bila dia dah duduk,benda tue dah jadi kemek macam tue,sebab dia gemok sangat, tengok lah budak nie buat muka tak bersalah.



lepas tue dia suka duduk dekat pintu, bila siapa-siapa jew bukak pintu, dia dengan sekuat hatinya akan pasang enjin turbo, untuk lari dari bilik, nak tau macam mana dia boleh tau kalau ada orang nak buka pintu, nampak tak ada ruang sikit, dekat bawah tue, so dia akan nampak kaki orang berjalan dekat bawah pintu tue :)


lagi satu hobi dia nie suka panjat atas meja, dan jatuhkan semua barang yanag ada dekat atas tue, tak kisah la benda apa sekali pun, asalkan benda tue jatuh ke bawah!


dia nie jugak, suka mengacau time orang nak online, tengok lah tue, pantang kalau aku tinggalkan lappy sebentar, mesti dia yang akan ambik alih, ganti tempat aku, ada 1 hari tue, dia buat lappy tempat cakat kuku dia, habis tercabut huruf-huruf kat lappy aku tue!


 yeah, dania juga suka kalau dapat tido dekat dalam laci pakaian, tengok lah tie, muka orang lepas bangun tido :)


p.s : semalam dia pergi gigit bantal aku, habis keluar kekabu bantal aku, ape dia ingat tue gula-gula kapas kew?



10 comments:

  1. @Hali3isa a.k.a L3ha : SSA


    ahahha,,bukan aktif lagi dah terlampau hyper aktif dia nie!

    ReplyDelete
  2. alolo..
    dah besar makin comel.
    makin cute.
    suka sangat tengok kaler dia tue.
    eiii geramm nya..

    ReplyDelete
  3. geramnye tgk kucen ezan ni..dh lama x bela kucen..huhu

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat letak gambar kucing. Ma lily tak bagi, nanti kucing mati. T_T

    ReplyDelete
  5. @Misz Pinkie Winkie


    makin besar, makin nakal,

    makan degil dia nie lin :)

    ReplyDelete
  6. @Cik Lily

    ehehe...yea kew, tp ezan pernah dengar gak org cakap mcm tue, tapi tue semua karut lah, sebab ezan tak letak gambar kucing ezan yang lain pown dorang mati..ekeke

    tue semua ajal maut ditangan tuhan :)

    ReplyDelete
  7. yg jdikan lappy tmpt ckr kuku tu sma la..
    tecabut no 7 kt lappy anis dicakar meow...
    ingt ni murah ke?? adoyai...haha
    tp nk mrh x leh, syg...sape sruh...hehe

    ReplyDelete
  8. @anis


    ehehe, same lah kucing kita suka cakar kuku atas lappy, tapi dania nie banyak giler, tercabut huruf2 kat keyboard ezan tue.

    tuelah rasa nak tarik jew telinga dia tue, tapi sayang..ehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails