Wednesday, October 13, 2010

dah mintak pendapat, lepas tue tak boleh terima bodoh punya orang!

ada gak kan orang bila dah mintak pendapat kita lepas tue tak boleh pulak nak terima apa yang kita nasihatkan, serupa tak payah susah nak mintak pendapat baik, kau buat jew apa yang ko nak buat. pelik lah aku orang macam nie.

situasi orang tue macam nie, dia dah clash ngan bf dia, sebab dia cite kat aku bf dia tak tahan ngan perangai dia yang kuat giler merajuk, kepala dia keras macam batu. lepas tue, baru-baru nie, ex-bf dia dah couple dengan orang lain, dan budak nie marah giler dan tak boleh terima kenyataan yang ex-bf dia ada pompuan lain. dan dia boleh cakap dengan aku, dia nak jumpa awek baru ex-bf dia tue. sebab dia cakap pasal budak perempuan tue lah dia dengan ex-bf dia tak bersama lagi.

aku dah cuba nasihat dekat dia, anggap jew lah dah tiada jodoh antara dia dengan ex-bf dia, tapi dia cakap tak boleh terima, sebab dia terlampau sayang dekat ex-bf dia. aku cakap semua orang sayang, tapi nak buat macam mana kalau dah tue takdir allah bagi untuk kita. tapi still gak dia cakap,  memanglah cakap senang, tapi dia yang tanggung sakitnya! ok, lepas jew dia cakap macam tue, aku bagi nasihat yang terakhir untuk dia, kau pergi jew lah bunuh diri, senang cerita!!

pelik lah ada jugak manusia, yang tak boleh terima kenyataan tak boleh terima takdir apa yang dah tertulis, satu jew aku nak cakap,bodoh lah kau perempuan. mintak nasihat lepas tue, keras kepala tak nak dengar! memang patut bf ko tinggalkan! kalau korang pulak, apa pandangan korang pada perempuan nie?

*sorry yea agak terkasar bahasa untuk entry kali nie :)

4 comments:

  1. tah lah, walaupun saya ni pun perempuan jugak still tak faham ada ada jugak perempuan macam tu...memang rasa macam nak lempang je...


    psss! emo jugak ni, tengah bengang dengan budak 1st year...perempuan jugak tu...

    ReplyDelete
  2. hahhhaha.
    susah mahu cakap.
    buat benda takmo pikir.
    sebelum ditinggalkan tak nak berubah,
    dah ditinggalkan tak boleh terima.

    satu jerk pesan.
    benda yang bukan milik kita takyah lah nak terkejar-kejar.
    biarpon dia balik pada kita..tapie hatie dia tak rela.
    sampai biler pon takkan bahagia.

    ReplyDelete
  3. lahhhh....ni ngape ade gk pompuan camni...
    yg ade kat depan mata...xnk hagai...
    yg dah terlepas tuhh gk yg nk dikejer pehal...
    adehhh laaa...

    ReplyDelete
  4. Susah la perempuan ni.
    Tp insyaAllah lama2 nnti boleh la die terima kenyataan kott.
    Kesian plak kat gf baru tu, tak pasal jadi punca.
    HAIH -.-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails