Friday, October 8, 2010

dania sayang!


dania sayang, kakak terpaksa tinggalkan kamu selama 1 minggu, huhu sedihnya T__T
tak dapat jumpa seminggu, nanti rindu giler dekat kamu!

seminggu tak ada siapa-siapa nak kejutkan bangun pagi, kalau tidak kamu lah yang akan lari laju-laju, lepas tue akan langgar perut, muka, kaki kakak sampai lah kakak bangun.

jaga diri baik-baik yea sayang!!










20 comments:

  1. adakah beliau seekor bola?bulat sungguh!

    ReplyDelete
  2. comel sungguh si dania ni...picit2 dia...hehe

    ReplyDelete
  3. uhh cian ditinggalkan
    t bile si tuan ksygn uh balik
    dania pijak2 ag dye o.k

    ReplyDelete
  4. ok..beliau super cute..gerammm!!
    hye dania..nice to meet u here..heee...;)

    ReplyDelete
  5. comey nye dia..
    meh nak gigit hidung sikit!

    ReplyDelete
  6. cuwik dania ekekee..
    geramnyeeee

    ReplyDelete
  7. @emymilia

    ehehe, picit lah, nanti dania gigit tangan tue :)

    ReplyDelete
  8. @L@g3nd@ buD@k N@k@L

    xde lah kucing biasa jew, bukan parsi pown, tak mampu nak beli kucing parsi :)

    ReplyDelete
  9. @nurkaloi

    ahaha...dania sayang tuan dia, dia tak sampai hatinya nak pijak :)

    ReplyDelete
  10. @Amalina

    dania says : ehhe, thanks nice to meet u jugak!

    ReplyDelete
  11. mata dia cantik....jom try tengok @ http://lensakamerazahidah.blogspot.com/2010/09/untuk-peminat-kucing.html

    ReplyDelete
  12. OMG i love this! im officially her kipas-cannot-die oke..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails