Wednesday, October 20, 2010

dania sayanggg !

duduk rumah, tak tau nak buat apa, so hanya bermain bersama dania, jom layan gambar-gambar dania, tengok pic bawah nie, muka dania tension, bila aku pakaikan clip ribon dekat dia, ehehe, dalam bengang-bengang muka dia tue, tetap pandang camera kalau aku nak snap gambar :)



dania tak suka pakai ribon lah mummy, nampak macam gegirl!



comel tak saya??






dania suka sangat main guli :)







14 comments:

  1. salam...

    comel tapi sayang amy x suke kucing alergic dengan bulu kucing huhuh!~

    ReplyDelete
  2. comel gile la kucing ni!!! nak satu bole? hehe

    meh la datang krayonjingga

    hehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha sedapnyer nama..DANIA..

    ReplyDelete
  4. aloloo...comeynya...picit2 sayang boley??hihi

    ReplyDelete
  5. SUMPAH COMEL!! kucing sy marble.hee

    ReplyDelete
  6. comellnya dania..
    warna dia sama mcm kucing saya..
    tp warna dia lagi terang lah :)

    ReplyDelete
  7. suka! suka! suka! reben dia! hahaha

    ReplyDelete
  8. xleh tengok kucen... rasa nak picit2 je beliau..hahaha.. geram gila..!

    ReplyDelete
  9. Huk alohhhh... pakai riben la dia ..somel somel

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails