Thursday, October 7, 2010

kena patuk ular!

assalamualaikum semua, nampak tak tajuk entry tue, aku kena patuk ular weh! gile-gile ar, sakitt! hikhik tapi dalam mimpi jew lah. sebenarnya macam nie, aku bangun-bangun jew pagi tadi, aku teringat mimpi malam tadi, aku kena patuk ular.

kata orang tua-tua, ada orang nak masuk meminang, tapi kan mimpi aku nie, aku kena patuk ngan ular, lepas tue aku pergi potong kepala ular tue dengan kapak! haaa apa maksud mimpi aku pulak ek??

1 comment:

  1. haha...itu maknanya, org yg dtg minang ko tu kene reject ngn ko..hikhik...memandai je aku ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails