Sunday, October 24, 2010

makanan peberet dania sayang!

dah 3 hari berturut-turut kucing gemukku, aku bagi dia makan ayam rebus, wah! muka dia punya lah berseri-seri bila bau jew ayam rebus. mesti korang bayangkan macam mana dania buat muka berseri-seri..haha seronok jew tengok time dia makan, laju jew dia licin kan mangkuk tue.

suka bagi dia makan ayam, sebab bagi dia cepat sikit gemok, ehehe, dania macam biasa lepas makan, masuk bilik aku, naik atas katil, dia pun tidur la dengan senang hatinya, haha. tapi aku pelik tengok dia nie, asal nak tido jew mesti nak masuk bilik aku, padahal, ruang tamu umah aku tue punyalah besar, dalam bilik aku jugak dia nak tido.



mummy so delicious!!


tak pandang kiri kanan, kalau dapat makan ayam rebus :)


yeah, tinggal lagi sikit jew nak habis!


perut dah kenyang, hati pun banyak senang, kita tido lah!








8 comments:

  1. comelnya dania...tp tucen mkn ayam rebus???wowowo

    ReplyDelete
  2. wahhh sonoknya Dania dpt mam ayam rebus,

    soh mummy watkan ayam rebus ari2 ekk ;)

    ReplyDelete
  3. Hngegehege..geramnyer..hik hik hik..

    ReplyDelete
  4. nama kucen dania..??
    alamak cam nama anak aku je..

    ReplyDelete
  5. OH god! so adorable!!!! cant stand to like her!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails