Sunday, October 17, 2010

makin besar, makin pelik perangai

sekarang dania dah nak masuk 6 bulan, makin besar makin pelik perangai dia dibuatnya, sekarang dia suka masuk dalam almari pakaian mak aku,pantang pintu almari tue terbukak, pasti dia akan masuk,dan sekarang hobi dia suka tido dalam almari pakaian mak aku,  tengok lah gambar kat bawah nie, dia cuba nak menyorok dari aku,seboleh-boleh nak masuk dalam pakaian yang menimbun tue, dania, dania makin besar, makin degil, makin nakal.



cuba nak menyorokkan dirinya




bila dah penat main nyorok-nyorok, mata pown mengantuk


pic last nie, time umur 2 bulan :)

7 comments:

  1. wahhh,,, so biggy la taht cat... heheh..suke den kat kucing ni

    ReplyDelete
  2. lah..time nie la masa paling happy...layan kan lah.nati awk teringat2 mase dye dah besa lagi dari nie

    ReplyDelete
  3. alahai
    rase mcm nk bg ngawan je ngan kuceng akak!
    hee

    ReplyDelete
  4. heeeee sukanyaaa kucing!!! comelll sangat!

    ReplyDelete
  5. ezan..boleh bagi tips untuk bulu kucing yg lebat camtuh..e..comelnye..!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails