Saturday, October 9, 2010

nakalnya awak nie! saya gigit karang



tengoklah makin besar, makin nakal, tak tau nak cakap apa, dah marah semua, tetap jugak dia buat, masuk nie dah 3 kali dia, cabutkan huruf kat laptop aku nie! pantang aku keluar kejap pergi tandas, mesti dia akan cabutkan huruf kat laptop tue, dia ingat laptop aku tue tempat cakar kuku dia kot, haiiyaaa! ini budak memang tidak mau dengar cakap lansung.

3 comments:

  1. die pun nak laptop gak kot.. belikan la die satu...

    ReplyDelete
  2. la, sma la..
    lappy kta hrf 7 x de..
    tet yg cabutkn...dia wat asah kuku..
    seb bek prsan, klu x abis semua tecabut..
    hehe

    ReplyDelete
  3. sgt comel..suke kucing! (^_^) gerammmmm!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails