Monday, October 4, 2010

oh rozita che wan!

assalamualaikum semua, ehehe tengok tajuk entry nak best jew, hikhik, sebenarnya nie aku nak cerita pasal dania, korang tengok tak hari tue cerita dekat tv3, hari sabtu kuih makmur, kan ada rozita che wan berlakon,cantikkan dia! sampaikan dania dok ralit depan tv tengok dia berlakon, pelik betul aku, sebab sebelum nie, dania mana heran nak tengok tv, asik nak main jew, nak tengok buktinya, nie aku tangkap gambar dia..hehe


nampak tak dania, tengah khusyuk, tengok rozita che wan berlakon :)


dania cakap : best jugak layan cite melayu nie


dania cakap : cantinya rozita che wan nie! tergoda sekejap!


dah penat tengok tv duduk, dia berdiri pulak!


fokus sungguh dia tengok tv, untuk menghayati setiap kata-kata dalam cerita ini :)


selepas habis cerita makmur tue, dia pown tertido keletihan.


p/s :nak tumbuh gigi baru, gusi bengkak!


10 comments:

  1. alaa..tomey nye kucing dia pon de hati ngn rozita???heheeheh

    ReplyDelete
  2. @Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)

    ehhee...dia kagum tgk rozita che wan cantik sangat :)

    ReplyDelete
  3. hhehhehe..
    sangat comella itu dania.
    eiii geramm tengokkan.

    ReplyDelete
  4. wow.
    ni yg jeles dengan rozita ni..sampai kucing pun suka kt dia. haha

    ReplyDelete
  5. uish, dania ni btina kn?? x kn tegoda ngan rozita 2 kot...hehe..
    sape plakon laki cter tu??
    yg tu sbnrnya yg dania usha...(^_^)

    ReplyDelete
  6. ololololo..cumeylnyer..tapi aq ader ayam suker tengok tv dolu..dolu aq tataw kenape dy nak masuk umah..rupe2nyer dye dengar bunyi tv dr luar..dah kasi masuk,diam khusyuk dye tengok tv..hahaha..tp da mati ayam tu kena sembelih..huhuhu

    ReplyDelete
  7. @e.t.t.y

    hahha..tue lah pasal, kucing pown pandai suka jugak!

    ReplyDelete
  8. @anis

    yup dania nie betina, tapi macam tomboy, hahaha..

    pelakon lelaki dia fauzi nawi, tapi siyes, bile rozita che wan kuar jew, mesti dia ralit giler tengok :)

    ReplyDelete
  9. @*cimOt*


    ehehe..wah terujanya, gilew pandai ayam tue tengok tv...mesti cute jew kan...

    sape sembelih ayam tue? cian dia T_T
    tak dpt tgk tv lagi, hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails