Monday, November 15, 2010

opick-rapuh


sekarang nie tiap-tiap malam mesti nak dengar lagu nie jew, dah jatuh cinta sejak terdengar lagu nie kat cerita chenta tue! sayangnya cerita chenta taik ayam candu canduri tue dah habis, tak syok lah, lepas nie ganti cerita seribu kali cinta tue, comfirm tak tengok! ok straight to the point, lagu nie dinyayikan oleh Opick tajuk dia Rapuh. lagu opick nie banyak gak lah best-best, antara lagu dia yang lain aku suka dengar ialah bila waktu telah berakhir, best sangat, lagu menginsafkan, hikhik..

p/s : masih mencari kerja lagi T__T , tapi alhamdulillah ada side income sebab ada orang tempah header, selepas tengok ezan buat header  Fatin Liyana. alhamdulillah rezeki namanya tue :) 

11 comments:

  1. salam...
    akk ke yg watkan header tok kak fatin?
    cntik la...

    ReplyDelete
  2. nak tempah jugak. camnee? hehhe

    ReplyDelete
  3. tak bleh tggal jejak kat shout...shoutmix under maitenance

    ReplyDelete
  4. monink Ezan..why shoutmix read-only mode...?

    ReplyDelete
  5. i like dis song.... :) best kan chinta tu kan.. :)

    ReplyDelete
  6. akk wt header cm kak fatin gne software ek? sharp je gmbr..

    ReplyDelete
  7. lagu nieyh besh...

    boleh buat header sy???
    eheheheh

    ReplyDelete
  8. ala...xde la plk software tu..hik3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails