Friday, December 3, 2010

dah bayar tapi tak nak tuang

assalamualaikum semua


pagi tadi nak hantar mak pergi kerja, tapi tengol minyak kete dah E, siap kelip-kelip lagi lampunya, so sebelum tue singgah ar jap stesyen minyak nak isi minyak

"kak pam 2 rm 20.00 ringgit yea" aku cakap kat akak jaga minyak tue. dah siap bayar, aku masuk 7e jap, nak beli topup.

nak dijadikan cerita,ntah macam mana aku boleh lupa nak isi minyak dalam tank kete aku, aku start enjin, terus bla macam tue jew.

tengah sedap-sedap memandu nie, tetiba aku tengok lampu minyak aku berkelip lagi, aiikk pelik gak takkan lah aku isi minyak, dia nak menyala lagi, cekik darah giler, aku merungut sorang-sorang. pas tue aku cek meter still E lagi.

tiba-tiba ntah macam mana aku teringat balik, aku lupa nak isi, selamat ar tak jauh lagi stesyen minyak aku patah balik. alhamdulillah tak ada orang guna pam tue  lagi. adalah rezeki aku, tidak sia-sia jew aku bagi minyak free kat orang.

korang pernah tak jadi perkara macam nie? meh share jom :)

9 comments:

  1. Ezan..miahahaha..nape smpai jd camtu?
    Nyaris rugi 20 hengget tau.. :P

    ReplyDelete
  2. hah tu lah...ezan dok pikir ape tuu sampai luper..hehehe.. :)..amani xpernah lah terlupa macam tu, tapi selalu tertinggal hp atas meja makan, kalau makan kat luar..hehehe..careless

    ReplyDelete
  3. @Cik SHiNJU


    ahaha...mamai kot tue yang jadi macam tue :)

    ReplyDelete
  4. nasib baik pandang kat dashboard tu. kalau tak pandang, tak ke haru namanya. tak pasal2 kena tolak kereta sampai umah. hehe :P

    ReplyDelete
  5. woo dasat la u ni dear kih3.. macam mana boleh jd mcm ni nih. jgn buat lg ok keh3..

    ReplyDelete
  6. haha... haru sungguh.. ni macam aku la.. bayar tapi tak ambil baki..

    ReplyDelete
  7. tak penah jd kat kite , tp penahh nmpak sum1 cmtuu , depan mataa jee . pastuu org dlm kete tuu gelak sndiri . hihii . klakaa sgt ! ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails