Monday, January 24, 2011

dania miang dengan ku&ra :)

assalamualaikum semua


sekarang nie, masalah dah melanda kucing aku si dania tue, maklumlah umur dah 9 bulan, dah anak dara. jadi miang nya pun dah sampai. stress dibuatnya sebab aku mana ada kucing jantan yang nak bagi dekat dia suruh mengawan. haha dania sekarang nie memang tengah miang giler lah, kalau aku panggil jew dia mulalah di tonggeng bontot, haha lepasa tue suka buat aksi manja depan aku, aku tau lah hang gatai, tapi nak wat lagu mana, aku tak dak kucing jantan nak bagi kat hang!

dan sekarang nie jugak, bulu dia aku tengok teruk giler gugur, siapa-siapa ada kucing jantan meh, bagi kahwin dengan dania aku nak tak?? hehe

owh, berkenaan dengan kura-kura aku pulak, aku pelik lah setiap kali aku isi air dalam bekas dia, mesti aku tengok akan berkurangan air dia tue, musykil gak, nak kata bekas tue bocor tak, tapi mana pergi hilangnya air tue? ada satu hari tue baru aku dapat tau angkara siapa semua nie, tak lain tak bukan kerja dak dania tue lah!

aku siap dapat tangkap gambar lagi sebagai bukti, punyalah syok dia minum air kura-kura tue, dasar pemalas betul kucing sekor nie, sanggup dia minum air kura-kura aku tue!


*sedapnya air nie, macam air laici lah pulok!


*malas nak gi bilik air, minum jew lah air kura-kura nie!

*syoknyalah dia minum air tue

*dah 9 bulan si dania :)


9 comments:

  1. comelnye kucing..kalo die beranak, nt anak die bg la kite eh..ehehe

    ReplyDelete
  2. carikan lah suami tuk dania tuu.hehehe

    ReplyDelete
  3. alolo..dania budak comot.
    budak comot yang comel

    ReplyDelete
  4. cian die menggatal dengan kura2

    ReplyDelete
  5. dania somel. pat2 bg dy kawen wak. ta baek sksa batin dy.

    ReplyDelete
  6. kite ade kuceng jantan..terpakse diputuskan chentanya akibat pancut2 didalam rumah kerana mengorat..n kuceng betina tu kene angkut p umah atuk..hoho..tp x la sampai neuterkan dorang..

    ReplyDelete
  7. air kura-kura tu ada batu warne-wani tu yg sedap agaknya hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails