Thursday, January 13, 2011

nak puting macam nie boleh?


sekali pandang gambar nie, aku ingatkan kerana terlampau isap puting, sampai gigi jadi jonggang macam tue, rupa-rupanya puting dia bentuk macam tue, hahaha cool giler kan weh!

mana ada jual ek puting macam nie? aku nak bagi dekat anak buah aku, hahaha comfirm dia takut nak isap puting lepas nie!

14 comments:

  1. nak3, kelakar jer..budak nie nangis kite sangka dia ketawa.hahah

    ReplyDelete
  2. hahaha...siyes cm syial sape yg design puting cmnie..yg comel bleh jd hodoh..hahaha ;D

    ReplyDelete
  3. huwaaarrggghh... besau nye mulut...

    ReplyDelete
  4. huh...mmg kool dik...kalo ade kat mesia..mau beli..shomey2 aje gtu..

    =D

    ReplyDelete
  5. kesian dak uh
    gerenti senyap trus bile tgk puting gitu en
    haha

    ReplyDelete
  6. haha..geli r tgk puting ni..kalo bagi kt budak, sure fobia trus stop isap puting! haha

    cik ezan, kamu di tag :)
    http://fyezrahman.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-comel-cantik-dan.html

    ReplyDelete
  7. ish...ish...ish...ngeri tengok mulut baby ni besau sangat..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails