Saturday, January 1, 2011

pelakon faizal yusuf bekas suami siti nordiana meninggal dunia, akibat serangan jantung

assalamualaikum


tadi terbaca dekat facebook nas ahmad wartawan melodi tue, dia mengatakan faizal yusuf bekas suami siti nordiana, meninggal dunia di hosital pusrawi kl. arwah meninggal dunia akibat serangan jantung



kalau korang tengok cerita adam maya, mesti korang kenal arwah nie. ape-ape pun takziah kepada keluarga faizal yusuf. mari lah sama-sama kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah faizal yusuf.

p/s : syukur alhamdulillah kerana kita semua masih lagi diberi peluang untuk bernafas dibuminya ini


12 comments:

  1. sangat mengejutkan.takziah untuk keluarganya.

    ReplyDelete
  2. inalillah..btl..sy pun tkejut sgt.....dah laa sy peminat die..huhurmm..takziah buat keluarganya...

    ReplyDelete
  3. @zOeY zAu YaH

    betul2, kalau tak silap baru berapa hari lepas tgk dia berlakon, takziah kepada keluarga arwah.

    ReplyDelete
  4. Yaallah...macam xpercaya..Ajal dan maut ditangan tuhan. Alfatihah

    ReplyDelete
  5. aszz_apizz@yahoo.comJanuary 1, 2011 at 8:33 PM

    takziah atz ap yg d almi oleh kluarga ALLAH YARHAM faizal yusuf...... smoga ALLAH YARHAM d tmpt kn owng2 yg briman.. AL-FATIHAH!!!!

    ReplyDelete
  6. al fatihah~~takziah pada keluarga bliau

    ReplyDelete
  7. takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

    ReplyDelete
  8. TAKZIAH wt kluarga Allahyarham Faizal Yusuf

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails